„Bądź wyjątkowy – sztuka budowania marki osobistej lidera” – to tytuł wykładu, którym w poniedziałek 27 lutego zainaugurowano projekt Zagłębiowska Akademia Liderów. O tajnikach personal brandingu opowiedział dr Krystian Dudek, specjalista z zakresu kreowania wizerunku i komunikacji. Spotkanie odbyło się w siedzibie Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, głównego partnera merytorycznego projektu.
Podczas wykładu, który zgromadził blisko 50 osób – uczniów i studentów z terenu Zagłębia Dąbrowskiego zainteresowanych projektem Zagłębiowskiej Akademii Liderów – dr Krystian Dudek, dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Humanitas, właściciel Instytutu Publico oraz prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, odpowiedział na pytania o to, jak otoczenie postrzega lidera i co go charakteryzuje. Podzielił się także ze słuchaczami podstawowymi zasadami komunikowania siebie i budowania swojej marki osobistej.
Mateusz Wiatr – koordynator Zagłębiowskiej Akademii Liderów, przedstawił również uczestnikom spotkania ideę projektu oraz wstępny harmonogram zjazdów, które rozpoczną się już 18 marca. Tego dnia odbędą się dwa wykłady: Pawła Badury („Social Media dla przyszłych przedsiębiorców”) oraz dra Tomasza Słupika („Śląsk i Zagłębie – trudna sąsiedztwa historia. Czy potrafimy mówić jednym głosem?”). Kolejne spotkania 1 i 8 kwietnia.