Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń Wyższej Szkoły Humanitas
zaprasza na bezpłatne warsztaty w ramach
Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości!
Spotkaj się z trenerami i zdobądź wiedzę z zakresu coachingu, asertywności w pracy menedżera, czy skutecznej e-komunikacji. Na warsztaty zapraszamy 14 i 16 listopada 2016 r. w godz. 17:00 – 18:30. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Tematyka zajęć:
14 listopada
Asertywność menedżera
Z przykrością informujemy, że limit miejsc na warsztat został wyczerpany.
Zapraszamy na pozostałe warsztaty organizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.
Warsztat pokaże jak kształtować postawę asertywną w kontakcie z pracownikami.
ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE
- Dialog konstruktywny,
- Typy zachowań – omówienie z ćwiczeniem,
- Budowanie postawy asertywnej.
KORZYŚCI
- Świadomość praw osobistych,
- Umiejętność asertywnego wyrażania oczekiwań/poleceń,
- Umiejętność asertywnego wyrażania krytyki i pochwał,
- Umiejętność asertywnego odmawiania.
PROWADZĄCY
Ewa Kraus - Trener umiejętności społecznych (Szkoła Trenerów Metrum w Katowicach), absolwentka Politechniki Częstochowskiej (Zarządzanie), Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu (Pedagogika) oraz Uniwersytetu Śląskiego Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie (studia podyplomowe Oligofrenopedagogika). Właścicielka i dyrektor Centrum Szkoleniowo-Usługowego, w ramach którego prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu, treningów wychowawczych, warsztatów dla wychowawców i nauczycieli, negocjacji i mediacji, komunikacji interpersonalnej, asertywności, radzenia sobie ze stresem, przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji. W ramach Centrum współpracuje m.in. z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego, Zespołem Szkół Specjalnych nr 4 w Sosnowcu, Powiatowym Zespołem ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Żywcu. Współpracownik tygodnika „Wiadomości Zagłębia” – autorka publikacji prasowych poświęconych edukacji dzieci i dorosłych, a także ekspert i komentator periodyku. Prodziekan Wydziału Nauk Humanistycznych Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, w której pracuje jako członek Instytutowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia w Instytucie Pedagogiki WSH, Prodziekan Wydziału Zamiejsocwego we Vsetinie, jako nauczyciel akademicki prowadzi zajęcia z zakresu pedagogiki; autorka kilkunastu publikacji naukowych z zakresu pedagogiki i nauko o niej, organizatorka wielu konferencji naukowych. Doktorantka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
Sprintem do celu
Poza tradycyjnymi metodami zarządzania projektami, coraz popularniejsze stają się metodyki zwinne. Szkolenie będzie miało charakter warsztatowy.
KORZYŚCI
- Poznanie tradycyjnych i „zwinnych” metod zarządzania projektami,
- Zdobycie umiejętności planowania przedsięwzięć w różnych obszarach,
- Poznanie logiki realizacji projektów,
- Poznanie charakterystyki pracy w zawodzie przyszłości.
ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE
- Warsztatowy charakter zajęć,
- Uczestnicy zderzają się z problemem i wspólnie poszukują rozwiązań
- W trakcie wykonywania ćwiczeń prowadzący będą prezentować „pigułki merytoryczne”
- Po zakończeniu ćwiczenia feedback dla uczestników
PROWADZĄCY
Tymoteusz Rduch oraz Joanna Pauly
Tymoteusz Rduch - Analityk i wdrożeniowiec, architekt i administrator systemów IT. Scrum master. Manager zespołów utrzymania infrastruktury i wdrożeń. Kierownik projektów informatycznych i badawczo-rozwojowych. Konsultant i trener, absolwent Szkoły Trenerów Zarządzania MATRIK. Od 11 lat związany z branżą IT. Wcześniej pracował jako grafik i webmaster w agencjach reklamowych i największym regionalnym dzienniku w Polsce.
Za najciekawszy projekt jaki do tej pory prowadził uważa rozwój technologii skanowania 3D –„Reality 51” wraz z budową i uruchomieniem pierwszego w Polsce skanera postaci w The Farm 51. Za najtrudniejszy (ze względu na minimalny budżet, 22 placówki w mieście i 30 tys. użytkowników produktów projektu), ale równocześnie ten który przyniósł największą satysfakcję – komputeryzację dużej miejskiej biblioteki publicznej wraz ze zbudowaniem działu IT i uruchomieniem digitalizacji i udostępniania starodruków. Była to pierwsza w województwie śląskim, a druga w kraju w pełni skomputeryzowana biblioteka publiczna. Jest ekspertem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w zakresie społeczeństwa informacyjnego.
Joanna Pauly - Zaplanowała i kierowała ponad 70 projektami z różnych dziedzin, w tym infrastrukturalnych i szkoleniowych. Pracowała przy projektach o sumarycznym budżecie prawie 1 mld zł. Realizuje projekty szkoleniowo-doradcze i inwestycyjne dla firm i instytucji publicznych oraz dla organizacji pozarządowych. Project manager certyfikowany w PCM, IPMA i PRINCE2, Agile Scrum. Posiada wszechstronną wiedzę oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami. Specjalistka w zakresie pozyskiwania i rozliczania dotacji z zewnętrznych źródeł finansowania. Jest cenionym w Polsce ekspertem i asesorem projektów. Pełni funkcje asesora i eksperta przy ocenie projektów na szczeblu rządowym (przy Ministerstwie Rozwoju Regionalnego) i na szczeblu samorządowym przy Urzędzie Marszałkowskim. Jest jurorem konkursu Dobre Praktyki EFS i asesorem nagrody Polish Project Excellence Award. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z: klientami korporacyjnymi menadżerami, przedsiębiorcami i przyszłymi przedsiębiorcami, klientami indywidualnymi.
Menadżer czy dyrektor szkoły
Warsztat pozwoli poznać nowe obowiązki dyrektora szkoły oraz połączyć rolę menadżera z dydaktykiem
KORZYŚCI
- Poznanie zakresu obowiązkówo dyrektora szkoły,
- Umiejętność budowania pozytywnego wizerunku placówki,
- Uświadomienie roli dyrektora jako menadżera,
- Stworzenie koncepcji zarządzania placówką,
- Wzmocnienie pozycji dyrektora jako zarządzającego zasobami ludzkimi,
- Poznanie mocnych stron menadżera szoły.
ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE
- Założenia prawne,
- Misja i wizja placówki,
- Zarządzanie personelem,
- Rola dyrektora szkoły,
- Rola menadżera szkoły,
- Autoprezentacja.
PROWADZĄCY
dr Barbara Nowak - doświadczony dyrektor szkoły publicznej i niepublicznej o uprawnieniach szkoły publicznej, szkoleniowiec, edukator oświatowy, pracownik kuratorium oświaty, praktyk i dydaktyk.
Skuteczne planowanie i realizacja celów
Z przykrością informujemy, że limit miejsc na warsztat został wyczerpany.
Zapraszamy na pozostałe warsztaty organizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.
Celem warsztatu jest prezentacja modeli i technik pozwalających na efektywne wyznaczenie, zaplanowanie i realizację celów, zgodnie z ich priorytetami.
ZAŁORZENIA PROGRAMOWE
Uczestnicy szkolenia zapoznają się z technikami ustalania i precyzowania celów, z metodami planowania oraz wdrażania planów w życie. Dowiedzą się w jaki sposób kontrolować i korygować wdrażane plany działania aby przyniosły one optymalne rezultaty. Na zakończenie, przy pomocy poznanych metod będą w stanie wyznaczyć własne cele oraz oszacować ich wagę dla życia osobistego i zawodowego. Poznają także różnicę między działaniem skutecznym a efaktywnym...
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
- zwiększenie efektywności własnych działań
- optymalne wykorzystanie czasu
- zwiększenie satysfakcji z życia
- reorganizacja pracy/nauki oraz przewartościowanie priorytetów działań
PROWADZĄCY
mgr Tomasz Lemański – trener, coach, mentor. Prezes, główny coach, trener i doradca w firmie szkoleniowo-doradczej TOPSUPPORT oraz Dyrektor Asystujący BNI Polska. Absolwent Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania w Katowicach, na wydziale Społeczno-Ekonomicznym, kierunek Zarządzanie Przedsiębiorstwem Europejskim oraz Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego na kierunku: Międzynarodowe Studia Coachingu.
16 listopada
Coaching. Sukces masz w kieszeni
Z przykrością informujemy, że limit miejsc na warsztat został wyczerpany.
Zapraszamy na pozostałe warsztaty organizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.
Dzięki warsztatowi masz możliwość zajrzeć w głąb siebie w poszukiwaniu źródeł swojego potencjału. Będziesz miał szansę utożsamić się ze swoją drogą życiową. Określisz poziom satysfakcji życia w obszarach na których najbardziej Ci zależy. Na koniec za pomocą metody SMART znajdziesz odpowiedzi na pytania co jest dla Ciebie tak naprawdę ważne i czego potrzebujesz.
ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE
- Coaching – droga do przyszłości. Praca ze zdjęciem.
- Koło życie – określenie poziomu satysfakcji życia w wybranych dziedzinach. Analiza wyników.
- Wyznaczanie celów z pomocą narzędzia SMART.
PROWADZĄCA
Agnieszka Pilnicka - Długoletni pracownik Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń Wyższej Szkoły Humanitas, coach ICF w trakcie certyfikacji a także trener warsztatowy w obszarze coachingu. Współzałożycielka Centrum Rozwoju Kobiet działające przy Wyższej Szkole Humanitas, którego celem są comiesięczne spotkania kobiet z nauką, kulturą, biznesem. Organizatorka i inicjatorka Konwentu Kobiet Sukcesu.
E-sklep – poznaj 5 złotych zasad e-komunikacji, które poprawią wizerunek Twojej firmy
W trakcie szkolenia dowiesz się jakich błędów unikać podczas projektowania platformy sprzedażowej, podpowiemy, które elementy wpłyną na wzrost sprzedaży i jak bezpłatne dotrzeć do klienta. Czy warto prowadzić bloga firmowego? A co najważniejsze, powiemy jak za darmo, bez narażania firmy na dodatkowe koszty wpływać na decyzję e-konsumenta i sprawić, żeby do nas wracał.
KORZYŚCI
- Zwiększenie sprzedaży na podstawie analizy platformy sprzedażowej,
- Poprawa wizerunku e-sklepu: eliminacja negatywnych elementów,
- Projektowanie poprawnej komunikacji z e-klientem (obsługa on-line, wysyłka i obsługa posprzedażowa),
- Analiza klauzul niedozwolonych w regulaminie e-sklepu: czego unikać,
- Prowadzenie bloga firmowego jako element przewagi konkurencyjnej,
ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE
- Uczestnik pozna podstawowe informacje o niedozwolonych zapisach w regulaminie e-sklepu i dowie się gdzie szukać pomocy przy redakcji regulaminu sklepu internetowego,
- Uczestnik dowie się jaki wpływ na sprzedaż ma poprawna komunikacja z e-klientem:
Komunikacja bezpośrednia:
- chat on-line,
- komunikacja mailowa (szybkość odpowiedzi, co umieścić w wiadomości, stopka), ocena e-sklepu (jaki sposób oceny wybrać, - jak reagować na negatywne komentarze i jak skłonić klienta do wystawienia pozytywnej opinii),
- Uczestnik pozna elementy wpływające na zwiększenie sprzedaży w e-sklepie:
- grafika
- video
- FAQ
PROWADZĄCY
Alicja Samborek, absolwentka UŚ w Katowicach na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Specjalista ds. komunikacji interpersonalnej, pasjonatka motywacji pozapłacowej oraz budowania pozytywnych relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie. Praktyk i stały obserwator e-przestrzeni w zakresie kreowania wizerunku przedsiębiorstwa za pośrednictwem strony internetowej oraz komunikacji w SM.
Pozyskiwanie klientów przez Internet
Pozycjonowanie stron, reklama w Google, ostatnio też na Facebooku, to działania coraz bardziej niezbędne firmom, które chcą zaistnieć w internecie. Ale czy samo uruchomienie tego typu reklam pomoże właścicielom pozyskać klientów? Które elementy mają największe znaczenie i na co zwrócić uwagę przy tworzeniu reklam w internecie? Jak ważnym czynnikiem jest analityka?
KORZYŚCI
Uczestnicy dowiedzą się:
- W jaki sposób przygotować się do prowadzenia kampanii w Internecie,
- Czy warto korzystać z polecanych przez największych graczy (Google i Facebook) rozwiązań,
- W jaki sposób zaistnieć i pozyskiwać ruch z Google bez potrzeby zatrudniania do tego specjalistów,
- W jaki sposób analizować swoje działania w Internecie.
PROWADZĄCY
Grzegorz Skiera - szkoleniowiec i trener, specjalista ds e-marketingu. Założyciel firmy Silence! realizującej szeroko zakrojone kampanie reklamowe w Internecie. Działaniami z zakresu marketingu internetowego zajmuje się już od 2004 roku. Swoją wiedzą dzieli się współpracując przy projektach realizowanych przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej, a także GARR (projekty tj. Akademia Przedsiębiorczych; FaceIT – kompleksowy program warsztatów i doradztwa z e-marketingu).
Każdy uczestnik warsztatu otrzyma:
- certyfikat udziału w warsztacie,
- bon upominkowy o nominale 500 zł do wykorzystania na studia podyplomowe w roku akademickim 2016/2017.
Wybierz warsztat dla siebie i zapisz się online do 14 listopada – FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY