Przejdź do treści
Uwaga! została włączona wersja kontrastowa
Człowiek  To się liczy

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Humanitas

Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń Wyższej Szkoły Humanitas

zaprasza na bezpłatne warsztaty w ramach

Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości!

Spotkaj się z trenerami i zdobądź wiedzę z zakresu coachingu, asertywności w pracy menedżera, czy skutecznej e-komunikacji. Na warsztaty zapraszamy 14 i 16 listopada 2016 r. w godz. 17:00 – 18:30. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Tematyka zajęć:

14 listopada

Asertywność menedżera

Z przykrością informujemy, że limit miejsc na warsztat został wyczerpany.
Zapraszamy na pozostałe warsztaty organizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

Warsztat pokaże jak kształtować postawę asertywną w kontakcie z pracownikami.

ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE

  • Dialog konstruktywny,
  • Typy zachowań – omówienie z ćwiczeniem,
  • Budowanie postawy asertywnej.

KORZYŚCI

  • Świadomość praw osobistych,
  • Umiejętność asertywnego wyrażania oczekiwań/poleceń,
  • Umiejętność asertywnego wyrażania krytyki i pochwał,
  • Umiejętność asertywnego odmawiania.

PROWADZĄCY

Ewa Kraus - Trener umiejętności społecznych (Szkoła Trenerów Metrum w Katowicach), absolwentka Politechniki Częstochowskiej (Zarządzanie), Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu (Pedagogika) oraz Uniwersytetu Śląskiego Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie (studia podyplomowe Oligofrenopedagogika). Właścicielka i dyrektor Centrum Szkoleniowo-Usługowego, w ramach którego prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu, treningów wychowawczych, warsztatów dla wychowawców i nauczycieli, negocjacji i mediacji, komunikacji interpersonalnej, asertywności, radzenia sobie ze stresem, przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji. W ramach Centrum współpracuje  m.in. z  Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego, Zespołem Szkół Specjalnych nr 4 w Sosnowcu, Powiatowym Zespołem ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Żywcu. Współpracownik tygodnika „Wiadomości Zagłębia” – autorka publikacji prasowych poświęconych edukacji dzieci i dorosłych, a także ekspert i komentator periodyku. Prodziekan Wydziału Nauk Humanistycznych Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, w której pracuje jako członek Instytutowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia  w Instytucie Pedagogiki WSH, Prodziekan Wydziału Zamiejsocwego we Vsetinie, jako nauczyciel akademicki prowadzi zajęcia z zakresu pedagogiki; autorka kilkunastu publikacji naukowych z zakresu pedagogiki i nauko o niej, organizatorka wielu konferencji naukowych. Doktorantka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.

Sprintem do celu

Poza tradycyjnymi metodami zarządzania projektami, coraz popularniejsze stają się metodyki zwinne. Szkolenie będzie miało charakter warsztatowy.

KORZYŚCI

  • Poznanie tradycyjnych i „zwinnych” metod zarządzania projektami,
  • Zdobycie umiejętności planowania przedsięwzięć w różnych obszarach,
  • Poznanie logiki realizacji projektów,
  • Poznanie charakterystyki pracy w zawodzie przyszłości.

ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE

  • Warsztatowy charakter zajęć,
  • Uczestnicy zderzają się z problemem i wspólnie poszukują rozwiązań
  • W trakcie wykonywania ćwiczeń prowadzący będą prezentować „pigułki merytoryczne”
  • Po zakończeniu ćwiczenia feedback dla uczestników

PROWADZĄCY

Tymoteusz Rduch oraz Joanna Pauly

Tymoteusz Rduch - Analityk i wdrożeniowiec, architekt i administrator systemów IT. Scrum master. Manager zespołów utrzymania infrastruktury i wdrożeń. Kierownik projektów informatycznych i badawczo-rozwojowych. Konsultant i trener, absolwent Szkoły Trenerów Zarządzania MATRIK. Od 11 lat związany z branżą IT. Wcześniej pracował jako grafik i webmaster w agencjach reklamowych i największym regionalnym dzienniku w Polsce.
Za najciekawszy projekt jaki do tej pory prowadził uważa rozwój technologii skanowania 3D –„Reality 51” wraz z budową i uruchomieniem pierwszego w Polsce skanera postaci w The Farm 51. Za najtrudniejszy (ze względu na minimalny budżet, 22 placówki w mieście i 30 tys. użytkowników produktów projektu), ale równocześnie ten który przyniósł największą satysfakcję – komputeryzację dużej miejskiej biblioteki publicznej wraz ze zbudowaniem działu IT i uruchomieniem digitalizacji i udostępniania starodruków. Była to pierwsza w województwie śląskim, a druga w kraju w pełni skomputeryzowana biblioteka publiczna. Jest ekspertem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w zakresie społeczeństwa informacyjnego.

Joanna Pauly - Zaplanowała i kierowała ponad 70 projektami z różnych dziedzin, w tym infrastrukturalnych i szkoleniowych. Pracowała przy projektach o sumarycznym budżecie prawie 1 mld zł. Realizuje projekty szkoleniowo-doradcze i inwestycyjne dla firm i instytucji publicznych oraz dla organizacji pozarządowych. Project manager certyfikowany w PCM, IPMA i PRINCE2, Agile Scrum. Posiada wszechstronną wiedzę oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami. Specjalistka w zakresie pozyskiwania i rozliczania dotacji z zewnętrznych źródeł finansowania. Jest cenionym w Polsce ekspertem i asesorem projektów. Pełni funkcje asesora i eksperta przy ocenie projektów na szczeblu rządowym (przy Ministerstwie Rozwoju Regionalnego) i na szczeblu samorządowym przy Urzędzie Marszałkowskim. Jest jurorem konkursu Dobre Praktyki EFS i asesorem nagrody Polish Project Excellence Award. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z: klientami korporacyjnymi menadżerami, przedsiębiorcami i przyszłymi przedsiębiorcami, klientami indywidualnymi.

Menadżer czy dyrektor szkoły

Warsztat pozwoli poznać nowe obowiązki dyrektora szkoły oraz połączyć rolę menadżera z dydaktykiem

KORZYŚCI

  • Poznanie zakresu obowiązkówo dyrektora szkoły,
  • Umiejętność budowania pozytywnego wizerunku placówki,
  • Uświadomienie roli dyrektora jako menadżera,
  • Stworzenie koncepcji zarządzania placówką,
  • Wzmocnienie pozycji dyrektora jako zarządzającego zasobami ludzkimi,
  • Poznanie mocnych stron menadżera szoły.

ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE

  • Założenia prawne,
  • Misja i wizja placówki,
  • Zarządzanie personelem,
  • Rola dyrektora szkoły,
  • Rola menadżera szkoły,
  • Autoprezentacja.

PROWADZĄCY

dr Barbara Nowak - doświadczony dyrektor szkoły publicznej i niepublicznej o uprawnieniach szkoły publicznej, szkoleniowiec, edukator oświatowy, pracownik kuratorium oświaty, praktyk i dydaktyk.

Skuteczne planowanie i realizacja celów

Z przykrością informujemy, że limit miejsc na warsztat został wyczerpany.
Zapraszamy na pozostałe warsztaty organizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

Celem warsztatu jest prezentacja modeli i technik pozwalających na efektywne wyznaczenie, zaplanowanie i realizację celów, zgodnie z ich priorytetami.

ZAŁORZENIA PROGRAMOWE

Uczestnicy szkolenia zapoznają się z technikami ustalania i precyzowania celów, z metodami planowania oraz wdrażania planów w życie. Dowiedzą się w jaki sposób kontrolować i korygować wdrażane plany działania aby przyniosły one optymalne rezultaty. Na zakończenie, przy pomocy poznanych metod będą w stanie wyznaczyć własne cele oraz oszacować ich wagę dla życia osobistego i zawodowego. Poznają także różnicę między działaniem skutecznym a efaktywnym...

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

  • zwiększenie efektywności własnych działań
  • optymalne wykorzystanie czasu
  • zwiększenie satysfakcji z życia
  • reorganizacja pracy/nauki oraz przewartościowanie priorytetów działań

PROWADZĄCY

mgr Tomasz Lemański – trener, coach, mentor. Prezes, główny coach, trener i doradca w firmie szkoleniowo-doradczej TOPSUPPORT oraz Dyrektor Asystujący BNI Polska. Absolwent Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania w Katowicach, na wydziale Społeczno-Ekonomicznym, kierunek Zarządzanie Przedsiębiorstwem Europejskim oraz Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego na kierunku: Międzynarodowe Studia Coachingu. 

16 listopada

Coaching. Sukces masz w kieszeni

Z przykrością informujemy, że limit miejsc na warsztat został wyczerpany.
Zapraszamy na pozostałe warsztaty organizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

Dzięki warsztatowi masz możliwość zajrzeć w głąb siebie w poszukiwaniu źródeł swojego potencjału.  Będziesz miał szansę utożsamić się ze swoją drogą życiową. Określisz poziom satysfakcji życia w obszarach na których najbardziej Ci zależy. Na koniec  za pomocą metody SMART znajdziesz odpowiedzi na pytania co jest dla Ciebie tak naprawdę ważne i czego potrzebujesz.

ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE

  • Coaching – droga do przyszłości. Praca ze zdjęciem.
  • Koło życie – określenie poziomu satysfakcji życia w wybranych dziedzinach. Analiza wyników.
  • Wyznaczanie celów z pomocą narzędzia SMART.

PROWADZĄCA

Agnieszka Pilnicka
- Długoletni pracownik Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń Wyższej Szkoły Humanitas, coach ICF w trakcie certyfikacji a także trener warsztatowy w obszarze coachingu.  Współzałożycielka  Centrum Rozwoju Kobiet działające przy Wyższej Szkole Humanitas, którego celem są  comiesięczne spotkania kobiet z nauką, kulturą, biznesem.  Organizatorka i inicjatorka Konwentu Kobiet Sukcesu.

E-sklep – poznaj 5 złotych zasad e-komunikacji, które poprawią wizerunek Twojej firmy

W trakcie szkolenia dowiesz się jakich błędów unikać podczas projektowania platformy sprzedażowej, podpowiemy, które elementy wpłyną na wzrost sprzedaży i  jak bezpłatne dotrzeć do klienta. Czy warto prowadzić bloga firmowego? A co najważniejsze,  powiemy jak za darmo, bez narażania firmy na dodatkowe koszty wpływać na decyzję e-konsumenta i sprawić, żeby do nas wracał.

KORZYŚCI

  • Zwiększenie sprzedaży na podstawie analizy platformy sprzedażowej,
  • Poprawa wizerunku e-sklepu: eliminacja negatywnych elementów,
  • Projektowanie poprawnej komunikacji z e-klientem (obsługa on-line, wysyłka i obsługa posprzedażowa),
  • Analiza klauzul niedozwolonych w regulaminie e-sklepu: czego unikać,
  • Prowadzenie bloga firmowego jako element przewagi konkurencyjnej,

ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE

  • Uczestnik pozna podstawowe informacje o niedozwolonych zapisach w regulaminie e-sklepu i dowie się gdzie szukać pomocy przy redakcji regulaminu sklepu internetowego,
  • Uczestnik dowie się jaki wpływ na sprzedaż ma poprawna komunikacja z e-klientem:

    Komunikacja bezpośrednia:
    - chat on-line,
    - komunikacja mailowa (szybkość odpowiedzi, co umieścić w wiadomości, stopka), ocena e-sklepu (jaki sposób oceny wybrać,  - jak reagować na negatywne komentarze i jak skłonić klienta do wystawienia pozytywnej opinii),
  • Uczestnik pozna elementy wpływające na zwiększenie sprzedaży w e-sklepie:
    - grafika
    - video
    - FAQ

PROWADZĄCY

Alicja Samborek, absolwentka UŚ w Katowicach na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Specjalista ds. komunikacji interpersonalnej, pasjonatka motywacji pozapłacowej oraz budowania pozytywnych relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie. Praktyk i stały obserwator e-przestrzeni w zakresie kreowania wizerunku przedsiębiorstwa za pośrednictwem strony internetowej oraz komunikacji w SM.

Pozyskiwanie klientów przez Internet

Pozycjonowanie stron, reklama w Google, ostatnio też na Facebooku, to działania coraz bardziej niezbędne firmom, które chcą zaistnieć w internecie. Ale czy samo uruchomienie tego typu reklam pomoże właścicielom pozyskać klientów? Które elementy mają największe znaczenie i na co zwrócić uwagę przy tworzeniu reklam w internecie? Jak ważnym czynnikiem jest analityka?

KORZYŚCI

Uczestnicy dowiedzą się:

  • W jaki sposób przygotować się do prowadzenia kampanii w Internecie,
  • Czy warto korzystać z polecanych przez największych graczy (Google i Facebook) rozwiązań,
  • W jaki sposób zaistnieć i pozyskiwać ruch z Google bez potrzeby zatrudniania do tego specjalistów,
  • W jaki sposób analizować swoje działania w Internecie.

PROWADZĄCY

Grzegorz Skiera -
szkoleniowiec i trener, specjalista ds e-marketingu. Założyciel firmy Silence! realizującej szeroko zakrojone kampanie reklamowe w Internecie. Działaniami z zakresu marketingu internetowego zajmuje się już od 2004 roku. Swoją wiedzą dzieli się współpracując przy projektach realizowanych przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej, a także GARR (projekty tj. Akademia Przedsiębiorczych; FaceIT – kompleksowy program warsztatów i doradztwa z e-marketingu).

Każdy uczestnik warsztatu otrzyma:

  • certyfikat udziału w warsztacie,
  • bon upominkowy o nominale 500 zł do wykorzystania na studia podyplomowe w roku akademickim 2016/2017.


Wybierz warsztat dla siebie i zapisz się online do 14 listopada –
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Partnerzy merytoryczni: